Horeca vervult een belangrijke functie in Amsterdam en maakt de stad tot een aantrekkelijke stad om in te wonen, te werken en om te bezoeken. Elk stadsdeel heeft op dit moment eigen beleid voor horeca en terrassen. Daardoor gelden in gelijke gevallen niet altijd dezelfde regels. De gemeente heeft nieuw beleid opgesteld voor horeca- en terrassen in de hele stad.
Tijdens de informatiebijeenkomst geven experts van de gemeente Amsterdam een toelichting op het doel van het beleid en de wijzigingen die worden voorgesteld. Uiteraard kunt u vragen stellen en uw mening geven over het nieuwe beleid.
Informatiebijeenkomst nieuw horecabeleid
Datum: woensdag 31 augustus
Tijd: van 19.00 tot 20.30 uur (inloop vanaf 18.45 uur)
Locatie: Stadsdeelkantoor, Anton de Komplein 150 Amsterdam Zuidoost
Aanmelden bijeenkomst
Via deze link kunt u zich aanmelden. Na aanmelding ontvangt u een bewijs van inschrijving.
Meer informatie
Het concept Stedelijk beleidskader horeca en terrassen vindt u op: https://www.amsterdam.nl/ondernemen/horeca/inspraak-nieuw-stedelijk-beleidskader/
Op die pagina leest u meer over het voorgenomen horecabeleid en hoe u uw mening hierover kunt geven.