Bruggen slaan tussen mens en technologie

Jerrel. foto

‘CRM Solver is geen doorsnee CRM-implementatiebedrijf. Wij zetten onze uitgebreide business en technische kennis in om niet alleen aan zakelijke behoeften te voldoen maar ook om een tastbare sociale impact te creëren.’

Aan het woord is Jerrel van Eer, oprichter van CRM Solver. ‘Tastbare sociale impact creëren we door technologie toegankelijk te maken en te integreren in de gemeenschappen waar we actief zijn, van Amsterdam Zuidoost tot de binnenlanden van Suriname. Met een team van acht personen dat voornamelijk vanuit Suriname werkzaam is, maken we echt verschil.’

Ondersteuning
‘In 2019 heb ik CRM Solver opgericht na jaren internationaal gewerkt te hebben voor bedrijven zoals Accenture, Ingenico en eBay en andere disruptors in de Tech wereld,’ gaat Jerrel van Eer verder. ‘CRM Solver heeft als doel bedrijven te helpen het optimale tot stand te brengen tussen mensen, relaties, systemen en de omgeving. Met deze aanpak willen we bedrijven ondersteunen in hun groei en ontwikkeling door gebruik te maken van de nieuwste technologieën en methodieken op het gebied van CRM-oplossingen.’

Jerrel van Eer: ‘Dit geldt zowel voor (kleine) commerciële organisaties als stichtingen. Wij gebruiken het Salesforce.com platform om dit voor onze relaties te realiseren. Salesforce biedt ondersteuning voor het digitaliseren van marketing, salesmanagement, service en integratie met social media. Met in de kern AI kun je met dit platform de nodige versnellingen en inzichten halen: slimme dashboards met inzichten die je als organisatie nodig hebt ten behoeve van besluitvorming.’

‘Bovendien vergemakkelijkt het de communicatie met je team en communities. Denk hierbij aan het beheren van een online platform waar bepaalde doelgroepen informatie kunnen komen halen en/of vragen kunnen stellen. Een van de prestigeprojecten van CRM Solver is de community voor de VN te weten: https://iom.my.site.com/Partners/s/?language=en_US

Focus op de community

CRM Solver is diepgeworteld in de lokale gemeenschap van Amsterdam Zuidoost en tegelijkertijd actief betrokken bij het ondersteunen van internationale klanten. ‘Zo helpen we stichtingen in hun professionaliseringsslag.’

Jerrel van Eer: ‘Ondertussen groeien we. Niet alleen in Nederland maar ook in Suriname. Door het overbrengen van onze Tech-kennis en ervaring creëren we economische kansen. We hebben een Academy in Suriname opgericht waarmee we Tech talent omscholen tot Salesforce CRM professionals. Onze (Virtual) Salesforce Assistants (VSA) zijn getalenteerde professionals uit Suriname die op afstand deel uitmaken van jouw team waarbij ze hun technische vaardigheden en een fris perspectief meebrengen om jouw marketing, sales en servicestrategieën te optimaliseren.’

‘Zo creëren wij voor Surinaams Tech talent ongekende mogelijkheden en geven wij ze toegang tot economische welvaart,’ aldus Jerrel van Eer. ‘Iemand die ik ken verwoorde het heel mooi: Geen Brain Drain voor Suriname maar Brain Gain.’

 Partnerschap
‘Als trotse partner van Zuidoost City is het mijn doel om de digitale transformatie in Amsterdam Zuidoost te versnellen. Samen streven we ernaar om Zuidoost te transformeren naar een hub van technologische innovatie en economische kansen. Op het gebied van digitalisering en innovatie kan ons stadsdeel nog enorm groeien. Ik maak daar graag deel van uit.

Ik hoop nauwere banden te krijgen met de andere partners zodat het Solvers ecosysteem zichtbaarder wordt en ook meer impact kan maken in ons mooie stadsdeel. Ik breng graag mijn kennis met betrekking tot CRM-implementaties over. Door een gedegen laagdrempelig leertraject in de Tech te bieden, zie ik jongeren groeien. Ze staan steviger in hun schoenen en hebben hun omgeving meer te bieden, wat Amsterdam Zuidoost ook zeker ten goede zal komen.’