Winkelgebieden, robotisering, duurzaamheid, online (impuls) aankopen: wat zijn de nieuwste ontwikkelingen en hoe kan je het gedrag van consumenten op een positieve manier beïnvloeden?
Dit zijn de onderwerpen waarin studenten van de Hogeschool van Amsterdam zich hebben verdiept in hun scriptieonderzoek. De onderzoeksresultaten delen zij op 28 juni in boeiende presentatiepitches tijdens het onderzoek seminar van het Centre for Market Insights (CMI).
De onderzoeken betreffen onder andere: True pricing in sport events, de integratie van ephemeral content (vluchtige content) in social mediabeleid en de toepassing van het framework van de donuteconomie op bedrijven.
Na dit seminar kijk je met een andere blik naar de wereld en ben je in staat om nieuwe innoverende stappen te zetten. Iedereen is welkom: studenten, docenten en geïnteresseerde bedrijven. Ook familie en vrienden zijn van harte uitgenodigd.
Voor het programma en inschrijven kijk op: Winkelgebieden, robotisering, duurzaamheid, online (impuls) aankopen – HvA
Locatie:
HvA Businesscampus
Fraijlemaborg 133
Amsterdam Zuidoost
Datum: 28 juni 2022
Tijd: 14.30-17.30 uur